- Rodzaje baterii – co warto o nich wiedzieć?
Popularne paluszki, podobnie jak akumulatory, są powszechnie używanymi źródłami energii. Znajdują zastosowanie
- Dlaczego warto mieć notatnik? Najlepsze praktyki dla skutecznego planowania i organizacji
Być może zdaniem niektórych posiadanie tradycyjnego notatnika w dobie tak daleko idącej
- Opłata konsumencka – dyrektywa SUP
Informujemy, że FHU LIBERTY prowadzi sprzedaż opakowań jednorazowych ujętych w Dyrektywie SUP
- Niezbędne akcesoria do przeprowadzania prezentacji
Specyfika pracy biurowej w urzędach lub korporacjach wymusza prowadzenie wielu prezentacji i
- Korespondencja firmowa – najlepsze typy kopert do biura
Korespondencja firmowa wymaga zaopatrzenia się w szeroką gamę kopert. Ma tu znaczenie
- Zarządzanie korespondencją w firmie – 7 wskazówek
Spis treści: Co to jest zarządzanie korespondencją w firmie? Dlaczego zarządzanie
- Wiosenne porządki, idą porządki! Jak odświeżyć swoje biuro?
Spis treści: Wiosenne porządki w biurze – jak odświeżyć swoje miejsce
- Co powinno znaleźć się w kuchni biurowej?
Spis treści: Co powinno znaleźć się w kuchni biurowej? Ekspres do
- Długopisy i ołówki biurowe
Spis treści: Długopisy i ołówki biurowe – jakie wybrać? Rodzaje wkładów
- Archiwizacja dokumentów biurowych – jak przebiega?
Spis treści: Archiwizacja dokumentów biurowych – co to jest i dlaczego
- Woda w pracy – butelki szklane, plastikowe czy dystrybutor?
Spis treści: Bezpieczeństwo i higiena wody w miejscu pracy Woda w
- Organizery i pojemniki biurowe
Spis treści: Organizery biurowe – co to jest i dlaczego warto
- Wizytówki firmowe – czy nadal są potrzebne?
Spis treści: Personalizacja wizytówek – jak wyróżnić się spośród konkurencji? Wizytówki
- Jak płacić bezpiecznie podczas pandemii ?
Spis treści: Bezpieczeństwo płatności w czasach pandemii Bezpieczne korzystanie z kart
- Jak zadbać o dobre warunki w biurze ?
Spis treści: Ergonomia w miejscu pracy Odpowiednie oświetlenie biura Wentylacja i
- Segregatory biurowe – jak wybrać właściwe dla swoich dokumentów?
Właściwa organizacja papierowej dokumentacji to klucz do sukcesu w wykonywaniu codziennych obowiązków.
- Niezbędne akcesoria do biura, które usprawnią wykonywanie codziennych obowiązków
To prawda, że dobrze zorganizowana praca w biurze pozwala na szybsze wykonywanie
- Ołówek automatyczny i mechaniczny – kiedy wybrać ? Do czego się przydaje ?
Zarówno dla osób o artystycznym usposobieniu, jak i uczniów, studentów oraz różnego
- Kalkulator biurowy, prosty, profesjonalny – jaki wybrać ?
Nieodzowny pomocnik w pracach wyliczeniowych zarówno w biurze jak i w szkole.
- Wyposażenie magazynu – tych produktów nie może zabraknąć w magazynie
Dobrze zorganizowana przestrzeń magazynowa jest kluczowym elementem usprawniającym codzienne czynności. Produkty techniczne
- Sprzątanie biura – jak należy je wykonać prawidłowo?
Wbrew pozorom prawidłowe sprzątanie biura nie należy do najprostszych czynności. Choć mogłoby
- Jak organizować dokumenty biurowe?
To prawda, że odpowiednia organizacja dokumentów biurowych znacznie przyspiesza pracę i pozwala
- Fola stretch – magazynowy niezbędnik
Folię stretch oferowaną przez nasz sklep biurowy Wrocław przyjął z otwartymi rękami,
- Jaki rodzaj papieru do drukarki wybrać do zastosowań biurowych?
Spis treści: Papier do drukarki – jak wybrać odpowiedni? Najważniejsze cechy
- Pakujemy paczki świąteczne dla firm
Sezon świąteczny rusza pełną parą, a w LIBERTY zaczynają pojawiać się Świąteczne
- Czy istnieje ołówek idealny? Rodzaje ołówków i oznaczenia – Liberty
Jeden ołówek, a milion zastosowań. Towarzyszą nam one od zawsze w domu,
- Pompujemy dla Wojtusia #gaszynchallenge
Dziękujemy firmie MCC za nominacje Podjęliśmy #gaszynchallenge dla małego wojownika Wojtusia, który
- Razem dla Ewy EWAKONTRA2
Wspieramy i pomagamy Pani Ewa dzielnie walczy o zdrowie a my chcemy
- Produkty techniczne i bhp
Kompleksowe zaopatrzanie firm to także dbanie o artykuły techniczne oraz bhp, których
- Drukarki, tusze i tonery
Spis treści: Co to jest niezbędnik biurowy? Które artykuły powinny znaleźć