Regulamin FHU Liberty Piotr Rajewski

  1. Formy zamówień i zakupów
  2. Dostawy zamówień
  3. Zamówienia indywidualne
  4. Płatności
  5. Katalog i cennik
  6. Gwarancje
  7. Reklamacje i zwroty
  1. Formy zamówień i zakupów
    1. Zamówienia przyjmowane są w godzinach pracy, od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00. Wszelkie zamówienia złożone po godzinie 15 będą realizowane w następnym dniu roboczym.
    2. Do czasu realizacji zamówień należy dodać czas dostawy. Przy zamówieniach z dłuższym czasem realizacji, Klient zostanie poinformowany o terminie dostawy.
    3. Ceny sprzedaży widoczne przy produktach podane są w polskich złotych, są to ceny netto i brutto.
    4. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen bez wcześniejszego uprzedzenia.
    5. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów bez podania przyczyny.
    6. Oferty promocyjne mogą być ograniczone czasowo i ilościowo. Decyduje kolejność składania zamówień.
    7. Realizujemy także zamówienia składane przez telefon. Składając zamówienie należy podać numer strony katalogu, indeks produktu oraz jego nazwę.
    8. Realizujemy zamówienia składane przez stronę internetową www.zamowienia.liberty.olawa.pl
    9. Warunkiem korzystania z e-sklepu jest rejestracja w sklepie internetowym poprzez wypełnienia formularza i podanie danych takich jak: imię i nazwisko osoby uprawnionej do składania zamówień, adres email, numer kontaktowy oraz dane firmy: nazwa, adres, NIP i REGON.
    10. Dokonując rejestracji Klient wyraża zgodę na przetwarzania danych osobowych, zgodnie z ogólnymi zasadami RODO, w celu realizacji zamówień internetowych oraz przeprowadzanych akcji marketingowych.
    11. Klient może dokonać zakupów stacjonarnych lub odebrać osobiście zamówiony towar, w godzinach pracy od 08:00 do 16:00 w naszym oddziale przy ul. Kutrowskiego 22 w Oławie.
  2. Dostawy zamówień
    1. Dostawa zamówień jest darmowa, bez minimum logistycznego. Obejmuje ona obszar wskazany na mapie.
    2. Dostawa towaru poza w.w. obszar obejmuje dodatkowo koszty transportu, które naliczane są indywidualnie. Klient zostanie poinformowany o kosztach dostawy towaru w momencie składania zamówienia.
    3. Zamówione towary, których chwilowo brakuje w naszym magazynie, możemy w porozumieniu z Państwem zastąpić innymi, równoważnymi produktami lub też dostarczyć je w późniejszym, uzgodnionym terminie.
  3. Zamówienia indywidualne
    1. Przyjmujemy zamówienia na towary nie występujące
      w katalogu. Każde takie zamówienie jest traktowane jako indywidualne i podlega osobnym procedurom.
    2. Zapewniamy utrzymanie stanów magazynowych na produkty nie występujące w katalogu, a które systematycznie Państwo kupują.
  4. Płatności
    1. Płatność gotówką jest możliwa zarówno w sklepie stacjonarnym oraz podczas dostawy towaru przez naszego kierowcę, który pobiera płatność potwierdzoną odpowiednim dokumentem (np. faktura, WZ, KP)
    2. Płatność kartą jest możliwa jedynie w sklepie stacjonarnym.
    3. Płatność przelewem jest możliwa po wcześniejszym poinformowaniu opiekuna klienta o takiej możliwości oraz odebraniu faktury ze wskazanymi danymi do przelewu bankowego we wskazanym na dokumencie terminie.
    4. Płatność przelewem bankowym następuje w dniu wskazanym na fakturze.
    5. Warunkiem uzyskania odroczonego terminu płatności dla nowych kontrahentów jest wypełnienie z opiekunem klienta dokumentu karty klienta wraz z dokumentami rejestrowymi firmy.
    6. Firma FHU Liberty Piotr Rajewski zastrzega sobie prawo dokonania sprzedaży dla firm zalegających z płatnościami lub w skrajnym przypadku do zakończenia współpracy.
  5. Katalog i cennik
    1. Bezpłatny katalog dostępny jest w siedzibie firmy oraz sklepie internetowy. Jeżeli Klient potrzebuje dodatkowych katalogów zostaną one bezpłatnie dostarczone przez naszego kierowcę.
    2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen bez powiadomienia jak i nie odpowiadamy za błędy w druku.
    3. Katalog i cennik stanowią informację handlową i nie mogą być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art.66 ust.1 Kodeksu Cywilnego. Stanowią one jedynie zaproszenie do rokowań z art.71 Kodeksu Cywilnego
  6. Gwarancje
    1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie całej polski.
    2. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem koniecznym do uwzględnienia ewentualnych roszczeń.
    3. Gwarancja nie obowiązuje jeśli towar był uszkodzony przez odbiorcę.
  7. Reklamacje i zwroty
    1. Zakupiony towar może być zwrócony w terminie 5 dni roboczych od daty zakupu.
    2. Zwrotowi nie podlega towar specjalny, zamówiony na indywidualne życzenie klienta.
    3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest towar zapakowany w oryginalne opakowanie w nienaruszonym, nieuszkodzonym stanie.
    4. Zwracany towar musi być dostarczony wraz z kserokopią dowodu zakupu, gwarancją oraz instrukcją.
    5. Nabywca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt, osobiście do siedziby firmy wraz z dowodem zakupu.
    6. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych. W razie przedłużenia czasu reklamacji, niezależnie od sprzedawcy, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
    7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towaru będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru, w obecności kierowcy.